Mi postavljamo Vaš posel na prvo mesto!

Pri Billy POS se zavedamo pomembnost Vašega posla in ga za to tudi vedno postavljamo na prvo mesto!

Za to Vam v primeru okvare, pošljemo nadomestno davčno blagajno, kar na vaš naslov, nadomestno blagajno le prižgete in že ste pripravljeni za delo.

 

Zavedamo se kako zelo pomembno je danes imeti zanesljivo in delujočo davčno blagajno. Prav za to smo pri Billy POS razvili poseben model vzdrževanja in podpore za Vas naše uporabnike. Z vzdrževalno podpornim modelom strmimo k našem poslanstvu v katerem želimo nuditi preprosto uporabo, ter nemoteno delovanje naših storitev in naprav. Verjamemo, da smo uspeli razviti optimalen model vzdrževanja in podpore za vse naše uporabnike:

  • uporabniška podpora, 14 ur na dan / 7 dni v tednu,

  • začetek reševanja napak in nedelovanja davčne blagajne na lokaciji uporabnika v roku 24 ur od prijave napake,

  • zamenjava blagajne (v primeru ko napake ni mogoče takoj odpraviti).

Vsi uporabniki, ki uporabljajo svoje naprave imajo možnost najeti eno izmed naših vzdrževalnih uslug, ki jim omogočajo neprekinjeno in brezhibno vzdrževalno podporno asistenco. Pomislili smo tudi na vse naše uporabnike, ki uporabljajo svoje naprave (kupljene pri nas) in niso zakupili enega izmed vzdrževalnih paketov. Tudi Vi imate možnost uporabe nadomestne naprave (najem se plača po ceniku) v času izven garancijskega popravila. Poleg celotne vzdrževalno podporne storitve ponujamo tudi opcijo hitrega posredovanja za vse uporabnike, katerim je tudi 24 ur preveč. Tem uporabnikom omogočamo odpravo napake oziroma dostavo nadomestne naprave le v neka jurah (storitev se obračuna po ceniku).

Za vse ostale storitve, ki jih ponujamo obiščite našo spletno stran.

Vse davčne blagajne v naši ponudbi si lahko ogledate na povezavi.