Billy - davčna - storitve

Najem rešitve Billy

Storitev najema rešitve Billy zajema celovito ponudbo po načelu ‘davčna blagajna – na ključ’. Poleg blagajniške naprave (davčne blagajne) sta v storitev najema vključena eden izmed programskih paketov (Small, Medium ali Advanced) in internetna povezljivost pri mobilnih napravah (Billy Mobile, Billy The POS).

Poleg tega storitev najema vključuje podporo uporabnikom (Help Desk), 14 ur/dan, 7 dni/teden, vzdrževanje naprave na vaši lokaciji (intervencija je naslednji delovni dan) in zagotovljen servis in nadomestno davčno blagajno.

Vzdrževanje na terenu zagotavljamo na celotnem področju Republike Slovenije.

Vzdrževanje

Storitev vzdrževanja je vključena v ceno najema Billy davčne blagajne. Za uporabnike, ki se odločijo za nakup blagajne, omogočamo storitev vzdrževanja z enotno ceno (mesečni pavšal). Pogoj za storitev vzdrževanje je, da se sklene ob nakupu blagajne (isti dan).

Storitev vzdrževanja obsega:
• Podporo uporabnikom (telefon, e-pošta, Skype …) 14 ur na dan, 7 dni v tednu
• Odpravo napake delovanja davčne blagajne na lokaciji naročnika naslednji delovni dan
• Nadomestno blagajno (v primeru, da napake ni možno nemudoma odstraniti)
• Vračilo popravljene naročnikove blagajne na njegovo lokacijo (v primeru nakupa)

Vsi uporabniki, ki se ne bodo odločili na za storitev vzdrževanja, lahko za podporo kontaktirajo naš podporni center, ki bo odpravil napako in omogočil nadomestno davčno blagajno po veljavnem ceniku.

Davčna - storitve

Samonamestitveni paket

Uporabniki lahko s samonamestitvenim paketom sami nastavijo, vnesejo vse potrebne podatke in nastavitve ter davčno blagajno pripravijo za delo.

Samonamestitveni paket vsebuje:
• Davčno blagajno z nameščenim programskim paketom na davčni blagajni (program, operacijski sistem, SIM kartica idr.)
• Ustvarjanje uporabniškega profila na Billy sistemu in vnos osnovnih podatkov (splošni podatki o podjetju, uvoz certifikata)
• Uporabnik s pisnimi in video navodili sam nastavi vse parametre za delo blagajne in se nauči osnov uporabe naprave, programa in Billy sistema upravljanja (spletnega portala)
• Prevzem davčne blagajne na eni izmed lokacij prodajnih partnerjev ali dostava s kurirsko službo.

Namestitev na lokaciji uporabnika

Storitev namestitve je namenjena vsem uporabnikom, ki ne želijo sami nastavljati davčne blagajne, temveč želijo celovito storitev in hitro delujočo rešitev Billy.

Storitev namestitve obsega:

• Davčno blagajno z nameščenim programskim paketom na davčni blagajni (program, operacijski sistem, SIM kartica idr.)
• Ustvarjanje uporabniškega profila na Billy sistemu in vnos osnovnih podatkov (splošni podatki o podjetju, uvoz certifikata)
• Vnos podatakov in nastavitev za delo (do 20 min po blagajni)
• Prihod tehnika in dostava davčne blagajne na lokacijo uporabnika
• Povezovanje blagajne na električno in telekomunikacijsko omrežje
• Namestitev in testiranje Billy blagajne in sistema upravljanja
• Izobraževanje uporabnikov in vspostavitev delovanja davčne blagajne

Izobraževanje uporabnikov

Začetno, enkratno izobraževanje uporabnika je vključeno v ceno namestitve davčne blagajne in zanjo ni potrebno posebno naročilo/plačilo. Za vse uporabnike, ki niso naročili storitev namestitve ter imajo potrebo po novem izobraževanju, je le-to možno izvest na lokaciji uporabnika.

Izobraževanje vključuje:
• Prihod tehnika na lokacijo uporabnika
• Izobraževanje uporabnika za namestitev davčne blagajne, vnos podatkov in nastavitev za delo, uporabo blagajniške naprave, programa in sistema za upravljanje (spletnega portala)
• Preverjanje in testiranje delovanja Billy davčne blagajne in sistema upravljanja

Billy The POS - davčna mini blagajna

Vnos podatkov v sistem

Storitev prvega vnosa podatkov in drugih nastavitev, ki nam jih je naročnik pravočasno in ustrezno dostavil, je vključena v ceno namestitve (do 20 minut) in zanjo ni potrebno posebno naročilo/plačilo. Za vse uporabnike, ki niso naročili storitev namestitve davčne blagajne in tiste, ki želijo da jim jih naknadno vnesemo ali spremenimo podatke v sistemu, lahko to storitev dodatno naročijo.

Storitev vključuje:
• Vnos ali spremembo splošnih podatkov (splošni podatki o podjetju, uvoz certifikata FURS)
• Vnos ali spremembo podatkov o poslovnih prostorih, davčnih blagajnah, blagajnikih
• Vnos ali spremembo cenika v sistemu
• Vnos ali spremembo operativnih podatkov: načini plačila, artikli, vrste artiklov, skupine artiklov, načini odpreme, opombe, merske enote itd.

Za naročnike, ki imajo potrebo po vnosu večje količine podatkov od navedenih, se zaračuna dejansko porabljen čas po veljavnem ceniku.

ŽELITE PREISKUSITI BILLY BLAGAJNO

Potrebujete informacije o napravah in paketih?
Želite postati Billy uporabnik?
Kontaktirajte nas!
051 888 710
prodaja@billy.si

Kontaktirajte nas!

Davčne blagajne kontakt

UPORABLJATE NAŠE PROIZVODE

Potrebujete več informacij?
Imate težave pri uporabi?
Tukaj smo za vas!
051 888 946
podpora@billy.si